Přiblížení ILS ve Flight Simulatoru 2004

25.06.2011 17:30

 ILS přiblížení na dráhu využívá dva paprsky. První (glidepath) má za úkol Vás navést přesně na střed dráhy a ten druhý (glideslope) má za úkol Vás držet ve správném úhlu sestupu. Ke správnému použití ILS paprsku potřebujete dvě věci NAV rádio a indikační přístroj.

Pohled na kokpit

 Pohled na kokpit s ILS Indikatorem a NAV radiem

 

V mapě si najdete frekvenci ILS a zadáte jej do NAV radia. Poté si musíte zvolit kurs, kterým chcete letět  je napsán přímo v mapě FS označen jako Heading. Knoflíkem OBS ho navolíte na přístroj. Teď si to ukážeme na názorném příkladu. V plánovači si naplánujeme tuto trasu z Macau Intl (Gate B8)  do Hong Kong Intl výšku do které budeme stoupat si dáme 3000FT. Počasí pro začátek by bylo dobrý dát co nejlepší a letět ve dne. Letadlo dáme třeba Beechcraft baron 58 je to dobrý letadlo pro nácvik ILS přiblížení a má poměrně dobré letové vlastnosti. Vše máme připraveno a naplánováno... Stojíme na stojánce takže nerušíme okolní provoz. V klidu si vše nejprve ukážeme. Otevřeme si mapku kde uvidíme toto

 

VE VÝVOJI

Přiblížení ILS ve Flight Simulatoru 2004

Anketa

Libí se Vám tento článek a pomohl Vám?

Ano, líbí a pomohl (3)
75%

Ano, líbí ale nepomohl (1)
25%

Ne, nelíbí (0)
0%

Celkový počet hlasů: 4

Diskusní téma: Přiblížení ILS ve Flight Simulatoru 2004

Nedokončený článek "Přiblížení ILS".

Bořek | 21.08.2015

Zdravím Vás pane Vondráček,
tak jsem se chtěl konečně zaradovat z toho,že jsem našel stránku,která pojednává o přiblížení ILS s Baronem 58 v FS 2004 kterou tak nutně hledám,ale po přečtení několika řádků jsem narazil na větu - "Otevřeme si mapku,kde uvidíme toto..... a dál článek nepokračuje! A je pod ním napsáno - VE VÝVOJI.
Chci se tedy zeptat,zda bude někdy tento článek úplně dokončen tak,aby se dal použít?Mě jde mimo jiné hlavně o to,někde zjistit,jak se přesně používá "budík" ILS navigátor.Nikde jsem zatím nenašel popis tohoto "budíku".
Byl bych Vám velmi vděčný,kdyby jste mi mohl,pokud by to šlo,případně tento celý Váš článek poslat na mou mailovou adresu,kterou přikládám.
Děkuji předem za odpověď.
Můj mail - bebor4@gmail.com
Přeji Vám hezký den.Letu zdar!
Bořek

Přidat nový příspěvek